Loft 37... loft37

czwartek, 2 czerwca 2011 · Posted in


 wpis zrealizowany przy współpracy z www.whitechocolatemoccha.com
 Loft37 Wpadłam na nie zupełnie przypadkowo..Dokładnie odkryłam je 13 maja w pechowy piątek.
Zakochałam się w 3 sekundy i od tamtego czasu knułam i snułam, plany i marzenia..Jak je zdobyć, co sprawić żeby je mieć no i przede wszystkim, które?.
Loft 37…bo tak nazywa się nowa marka butów (cudów nad Wisłą śmiem twierdzić) utworzona przez dwie śliczne kobitki (Asia i Paula) to powiew świeżości, odwagi, wyobraźni i kreatywności…wszystko to dopracowane z niezwykłą precyzją i dbałością o szczegóły…
Aby przekonać się już całkowicie o konieczności ich posiadania pojechałam do Secret Life gdzie buty można zobaczyć na żywo, poprzymierzać, pooglądać, podotykać i zdecydować się na te jedyne.
 Wędrując ul.Polną z całkowitym już przeświadczeniem, że tak…te i żadne inne wpadł mi do głowy pomysł…owszem chce je, ale czerwone..Kocham czerwone buty jestem ich fanką i stale powiększam swoją kolekcję o nowe sztuki.
Wykiełkowany pomysł przelałam w formie wirtualnej do Asi i ku mojemu zaskoczeniu rozpoczęłyśmy pracę nad butami mojego autorskiego pomysłu…
 Skóra (zamszowa czy licowa), kolor, nitka..haft (tu było niezłe pole do popisu, bo można wyhaftować, co tylko dusza zapragnie..U mnie bucik jest po prostu podpisany, co w połączeniu z ich czerwienią stanowi esencję mnie)…tak strasznie się zaangażowałam, że te buty zaczęły śnić mi się po nocach…
Efekt końcowy przeszedł moje najśmielsze oczekiwania..Są przepiękne..Bajecznie wygodne, a co zdecydowanie podwyższa ich wartość w moich oczach to przede wszystkim fakt, że są jedyne i niepowtarzalne, moje, całkowicie takie, jakie chciałam.
Każdą, która ma ochotę na nutkę szaleństwa we wszystkich kolorach tęczy, na spełnienie marzeń o naprawdę wyjątkowych i pięknych butach zapraszam na http://www.loft37.pl/

Leave a Reply

Obsługiwane przez usługę Blogger.